Nejdřív se musel odmontovat motor od karoserie
Připravená k operaci
Svorníky. Ty válečky vpravo byly na zadním svorníku mezi motorem a plechama.
Odmontovávám plech u magneta. Jeden šroub tam drží ten plech a i kondenzátor.
Pod plechem je ozubené kolečko s řetězem.
Když se ohne takovýto zadní "ucho", tak pod ním je čep, který tvoří osu pružení zadního kola.
Čep vysunutý. Je tam zajičtěn šroubkem, který při zašroubování musí dosednout do důlku na tom čepu aby dobře fungovalo jeho mazání.
Bez čepu.
Tohle je vnitřek zadní bubnový brzdy. Nevěděl jsem jak mam vyndat řetěz, tak jsem vyndal i zadní kolo. Stačilo ale rozpojit řetěz a bylo by.
Vnitřek brzdy vlastně pouzdro.
Jawetta bez motoru. Všiměte si ohnutých "uší", pod kterými je ten čep.